Contact

Staat je vraag niet op de klantenservice? Dan kun je ons altijd nog bereiken via klantenservice@soccerfanshop.nl

Voorraad

Alles wat we op voorraad hebben staat op de website.
Je kan op de hoogte gehouden worden of een product weer op voorraad komt door je mail achter te laten op het desbetreffende productpagina en dan op de maat te klikken die niet op voorraad is.
Wij zijn niet op de hoogte van wat er in de winkel op voorraad is. U kunt contact opnemen met de winkel : 076-2055265

Retouren

Bij het inleveren van uw retourzending heeft u een barcode ontvangen. Als u deze barcode invult op onderstaande website, kunt u precies zien wanneer het pakketje bij ons is aangekomen.

Zodra wij uw retourzending binnen hebben, zal uw retour binnen twee werkdagen worden behandeld.

https://www.postnl.nl/ontvangen/post-ontvangen/track-en-trace/
Alle artikelen die binnen de retourtermijn van 30 dagen vallen mogen geretourneerd worden mits het artikel aan de retourvoorwaarden voldoet. Uitzonderingen op deze regel zijn ondergoed en gezichtsmaskers i.v.m. de hygiënenormen die wij garanderen voor onze klanten.

Wanneer u een klacht heeft over een artikel, kunt u het product ook retour sturen! Vergeet hierbij niet uw gegevens te noteren en de klacht te omschrijven.
U kunt uw bestelling terugsturen via ons digitaal retourformulier. Het formulier kunt u zo vinden:

Met account
  1. Log in bij soccerfanshop.nl
  2. Ga naar www.soccerfanshop.nl/account/
  3. Klik op items retourneren
  4. Geef aan welke producten je wilt retourneren met de reden
  5. Selecteer de retourmethode
  6. Download het label voor retourneren
Zonder account
  1. Ga naar www.soccerfanshop.nl/retourneren/
  2. Vul jouw emailadres en bestelnummer in.
  3. Geef aan welke producten je wilt retourneren met de reden
  4. Selecteer de retourmethode
  5. Download het label voor retourneren
Wanneer je een artikel of meerdere artikelen retourneert van een bestelling, kun je kiezen voor 2 opties:
1. Geld terug.
2. een Giftcard

Bij de optie geld retour worden er 5 euro retourkosten berekend.
Wanneer je kiest voor een Giftcard, worden er geen retourkosten berekend.
Wil je een product ruilen kies dan voor een giftcard. Met dit tegoed kan je zelf het gewenste product bestellen.
U dient uw bestelling binnen max. 30 dagen retour gestuurd te hebben.

Bestelling

U kunt uw pakketje volgen via uw track en trace code.

Heeft u nog geen track en trace code ontvangen of bent u deze kwijt? Dan kunt u de status van uw pakketje volgen door op de knop "Waar blijft mijn pakketje" te klikken. Deze knop staat links bovenin deze pagina.
Indien u een klacht heeft over een product, kunt u het product naar ons retour sturen. Let op! Vergeet niet uw klacht, gegevens, en uw aankoopbewijs mee te sturen. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen. Zodra de klacht behandeld is, nemen we contact met u op.

Wanneer een product meerdere kledingstukken bevat (bijvoorbeeld een top en een broek) moet het gehele product geretourneerd worden.

U kunt uw bestelling terugsturen via ons digitaal retourformulier. Het formulier kunt u zo vinden:

Met account
  1. Log in bij soccerfanshop.nl
  2. Ga naar www.soccerfanshop.nl/account/
  3. Klik op items retourneren
  4. Geef aan welke producten je wilt retourneren met de reden
  5. Selecteer de retourmethode
  6. Download het label voor retourneren
Zonder account
  1. Ga naar www.soccerfanshop.nl/retourneren/
  2. Vul jouw emailadres en bestelnummer in.
  3. Geef aan welke producten je wilt retourneren met de reden
  4. Selecteer de retourmethode
  5. Download het label voor retourneren
Helaas is het niet mogelijk om van een compleet pak alleen de top of broek te ruilen. Het kan alleen als compleet pak geruild; geretourneerd worden.
Bestellingen boven de 250 euro worden altijd verzonden met Post.NL met verhoogde aansprakelijkheid. Bestellingen boven de 250 euro die op maandag tot en met vrijdag vóór 12.00 uur zijn besteld, worden dus een dag later geleverd met Post.nl.

Bestellingen boven de 250 euro die op maandag tot en met vrijdag tussen 20.30 uur en 23.59 uur zijn besteld, worden dus niet de volgende dag geleverd maar een dag later.

Bestellingen die tussen vrijdagavond 20.30 uur en zondagavond 23.59 uur zijn besteld, worden op dinsdag bezorgd. Voor een meerprijs van 0.99 cent, wordt uw pakketje op maandag geleverd. Dan kunt u kiezen voor Instabox.

Bestellingen boven de 250 euro worden altijd verzonden met PostNL. Dit kan niet gewijzigd worden. Houd hier rekening mee wanneer u een bestelling plaatst.
Was u niet thuis op het moment dat de bezorger bij u aan de deur stond? Eerst kijkt de bezorger of een van uw buren thuis is.

Mocht er bij de buren ook niemand thuis zijn, probeert de bezorger het gewoon de volgende dag weer.

Vanaf 1 Juli 2022 wordt informatie van PostNL pakketten digitaal geinformeerd dat het pakketje bij de buren of bij een PostNL-punt ligt.
Voor bestellingen onder de €25 rekenen wij €3.95 verzendkosten. Alle bestellingen boven de €25 verzenden wij gratis.